تنهای متفاوت
 
  جمعه 1 شهريور 1392  16:9    نوشته شده توسط :  یه دوست

ز خوف حق چو اشکی را چکاندی / به حال این رفیقت هم دعا کن . . .

 گفتم: خدایا از همه دلگیرم                                                           

                                گفت: حتی از من؟؟؟؟؟؟                                

                                                                گفتم: خدایا دلم را ربودند                      

 گفتم: خدایا چقدر دوری

                              گفت: تو یا من؟؟؟؟؟؟

                                                            گفتم: خدایا کمک خواستم

                                                                                          گفت: غیر از من؟؟؟؟؟؟؟

 گفتم: خدایا دوستت دارم

                               گفت: بیشتر از من؟؟؟؟؟                                                                                       

                                                               گفتم: خدایا تنها ترینم                        


                        گفتم: خدایا اینقدر نگو من .......

                                                            گفت: من تو ام ، تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: